joi, 6 septembrie 2012

Crezul razboinicului



Eu nu am parinti, deci mi-am facut din cer si din pamant parinti
Eu nu am casa, deci mi-am facut din constienta casa
Eu nu am viata sau moarte, deci mi-am facut din ritmul respiratiei si viata, si moarte
Eu nu am puteri divine, deci mi-am facut din cinste puterea mea divina
Eu nu am scopuri, deci mi-am facut din intelegere un scop
Eu nu detin secrete magice, deci mi-am facut din caracter secretul meu magic
Eu nu am corp, deci mi-am facut din rezistenta corp
Eu nu am ochi, deci mi-am facut din lumina fulgerului ochi
Eu nu am urechi, deci mi-am facut din sensibilitate urechi
Eu nu am membre, deci mi-am facut din promptitudine membre
Eu nu am nicio strategie, deci mi-am facut din starea de „neumbrit de niciun gand” strategie
Eu nu am proiecte, deci mi-am facut din „a nu pierde nicio ocazie” proiect
Eu nu stiu sa fac miracole, deci mi-am facut din „actiunea justa” un miracol
Eu nu am principii, deci mi-am facut din adaptabilitatea la orice circumstante principii
Eu nu am nicio tactica, deci mi-am facut din „gol si plin” tactica
Eu nu am talente, deci mi-am facut din intelepciune talent
Eu nu am prieteni, deci mi-am facut din mintea mea prieten
Eu nu am dusmani, deci mi-am facut din delasare dusman
Eu nu am armura, deci mi-am facut din bunavointa si justete armura
Eu nu am niciun castel, deci mi-am facut din „mintea de neclintit” castel
Eu nu am sabie, deci mi-am facut din „absenta sinelui” sabie

Samurai anonim, sec.al XIV-le

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu