miercuri, 11 ianuarie 2012

Un mesaj de Dumnezeu Tatal care este mereu valabil pentru fiecare om




Copilul meu iubeste-Ma cel mai mult,chiar din momentul acesta,asa cum esti tu!
Sa stii ca iti cunosc cel mai bine toate mizeriile,luptele,suferintele,bolile,necazurile sufletului si slabiciunile trupului tau.
Iti stiu lasitatea,pacatele si,cu toate acestea iti spun;
Da-mi fara amanare toata inima ta,iubeste-MA cel mai mult,incepand din clipa aceasta,asa cum esti tu!
Daca ai sa astepti sa devii un inger ca sa te daruiesti in totalitate iubirii pentru Mine,n-ai sa Ma iubesti decat foarte tarziu,poate peste mii de ani!
Chiar atunci cand esti las in indeplinirea indatoririlor si in practicarea virtutilor,chiar atunci cand recazi din nou in felurite pacate pe care n-ai mai vrea sa le mai faci,Eu te indemn ca neincetat pe Mine sa Ma iubesti.Iubeste-Ma in permanenta,asa cum esti tu!
Iubeste-Ma cel mai mult,in orice moment,in orice situatie te-ai gasi,in zel,in dragoste,in aspiratie,in credinta,in speranta,in bucurie,in placere,in fericire,in uscaciune,in fidelitate sau in tradare.
Iubeste-ma neincetat asa cum esti tu!

Eu vreau sa-Mi daruiesti neincetat totdeauna cel mai mult dragostea sarmanei tale inimi,caci de vei astepta pana cand ai sa devii desavarsit n-ai sa Ma iubesti decat foarte tarziu,poate peste zeci de ani!.

Prin atotputernicia Mea,n-as putea Eu oare sa fac din fiecare firicel de nisip un serafim care neincetat sa straluceasca plin de puritate,plin de generozitate,de lumina si de dragoste? Stii tu oare ca,in vesnicie,Eu sunt cel Atotputernic si ca misterul este totdeauna intima haina a Mea?

Si ca daca Mie imi este drag sa las acele fiinte in Cer care sunt menite sa favorizeze iubirea plapanda a inimii tale,
Poti tu sa-ti inchipui ca nu sunt Eu stapan oricand pe dragostea Mea?

Copilul Meu drag,deschide-ti chiar acum cat mai mult inima si lasa-Ma sa te iubesc! Eu iti vreau,acum si aici unde te afli,inima ta!

Deigur,cu timpul,Eu am sa te ajut neincetat,in felurite moduri tainice,ca sa te transformi insa azi si totdeauna,Eu te iubesc asa cum esti tu si Imi este foarte drag ca si tu sa Ma iubesti dupa puterile tale,intocmai asa cum esti.
Indreapta-ti de azi inainte,neicetat,iubirea spre mine si niciodata nu Ma uita!

...sursa net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu